Powered By Blogger

Friday 17 June 2011

sanah helwah ya ummi .

assalamualaikum dunia blog :D

firstly , i want to wish my mother , HAPPY BIRTHDAYY UMMI !


selamat ulang tahun yang ke 60 umi :) sebenarnya takde ape2 celebrate pon birtday umi aku tahun ni ,  first ,harijadi dia jatuh hari sekolah , secondly, bila anak2 dia balik hujung minggu , tak sempat nak celebrate macam tahun lepas ada kek , pizza bagai . kerana  , minggu ni anak buah dia ada yang nk kawin , so dia terlalu busy lah dengan kerja kahwin2 tu . aku pon just wish dari phone je birthdayy die . takpe yang penting anaknda sentiasa menyangi ibunda cewahh ^^ . gambar cake atas tu aku edit lah do , hahahah . takde pon cake tu , aku edit font die tuh je , kan lawa HAHAHAHA .

matin harap umi dikurniakan kesihatan yang berpanjangan dan sentiasa dimurahkan rezeki , semoga setiap hembusan nafas umi pada saat ini akan sentiasa diberkati Allah serta dirahmati oleh-Nya . ILOVEYOUSOMUCH . I CONFESS THAT YOU ARE THE BEST THING IN MY LIFE , YOU ARE THE GREATEST THING ABOUT ME, YOU ARE THE BEST MOM IN THIS WORLD . matin akan sentiasa doakan kesejahteraan hidup umi :D


december 2010

urm , for the gift , aku takde lah pandai sangat nak beli kan , tapi baru ni aku ada pergi BOOK FAIR dekat TTC , terdetik pulak nak beli buku untuk umi aku . hahahah , duit tengah tak ada masa tuh , pakai hentam je lah buku ape nak bagi , 

Ku Damba Cintamu Ya Rasulullah

aku rasa umi aku suka ni , sebab dia memang obses dengan  buku2 tentang kecintaan terhadap Rasulullah S.A.W . umi , i hope you like this , nanti bila matin dah kerja , bagi sekali dengan kilang buku kat umi :D hehehe . ILY !

No comments:

Post a Comment