Tuesday, 7 June 2011

CONGRATULATION Syed Abdullah Al-Idrus & Sharifah Rukaiah Al-Idrus ^^)



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM 
lemasat neagpenit abru :D 




syed abdullah ni atau aku panggil LOH je . dah jadi macam abang aku dah . tapi mmg ramai orang cakap die ni abang aku . hahahah . ada iras kah ? btw, tahniah la LOH :) .jage bini mollek deh . lepah ni x leh doh la nk lepak2 same , makan nasik arab , makan big apple . hahahaha . sokay . pahnim aku kawin pulop .mg kene mari teman sapa petang ah .  yang aku peliknya , isteri dia tu kerja dekat tempat aku belajar , tapi macam mane aku boleh tak kenal, hahahaha . tapi diorang ni memang ibarat pinang dibelah rotan . secocok je :) tahniah LOH ^_^

handsome kan ? hahaha

 pinang dibelah dua sungguh :)

abi 






abang photographer pon nk interframe -__-




my family with them 

umi & abi pon memang secocok kan :D 

loh paka hig heels . sbb tu tinggi kan . lalalala~




kalau korang pernah perasan . loh ade dalam profile pic fb aku :)


goodluck loh :) 

Dan orang-orang yang berkata: "Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami). (Surah al-Furqaan: 74) 

Rasulullah s.a.w. telah bersabda: Nikah adalah sunnahku (jalan agamaku), maka barangsiapa yang cintakan agamaku hendaklah dia menjalankan sunahku itu. (Riwayat Abu Ya'la dari Ibnu Abbas r.a) 

semoga kekal hingga ke anak cucu insyallah . amin :D

2 comments:

  1. Weh...gmbor photographer xdok ke? cess!!!

    ReplyDelete
  2. holah holah . kekgi sy letok HAHAHAHA . singgit se gambo

    ReplyDelete