Powered By Blogger

Monday 6 June 2011

my blog was born on sixth june 2011 . 7:36p.m (gila kau tengah magrib buat blog)

assalamualaikum dunia blog :)
okay . ni firstime aku nak tulis blog . terdetik hati aku nk buat mende2 blog ni pulak . HAHAHA
act aku terbaca blog sesorang tadi .
http://syafiq-harddance94.blogspot.com/2011/06/top-10-blogger-kacak-n-cantik-pilihan.html 
nampak macam cool pulak kan ade blog ni ? heee . lelaki ade blog ni okay ape . kan sekarang aku dah ade blog ? cool tak ? HAHAHA . padan muke kau meluat bace first post aku ni . link tadi pon aku dapat dekat page one of my friends on fb . dia pon penulis blog yang gentar . hahaha . takpe lah . aku baru nk start buat menatang ni . korang tolong tunjuk ajar dehhh . okay aku nk solat maghrib ni . tak baik melewatkan sembahyang tau . "solat itu tiang agama , sesiapa yang mendirikanya maka dia telah mendirikan agamanya , siapa yang meninggalkanya maka dia telah meruntuhkan agamanya " HADIS NABI *aku tak ingat riwayat ape . hahaha .okay assalamualaikum :D

6 comments:

  1. fuyoooooooo . hebatlah kau dah ade blog doo . tahniah tahniah -___-"

    ReplyDelete
  2. fewitt.... dak matyn ade blog... nanti selalu g blog kak aja ea... wpun jarang update..haha.. silalah up trafik blog kak aja selalu..huhu :P

    ReplyDelete
  3. heee . ni boring2 cuti buat lah blog . hahahaa . kekgi masuk skoloh syp lah kot blog ni . blog kak aja hok mane se . takdop pong link kat profile ?

    ReplyDelete