Powered By Blogger

Monday 6 June 2011

okay aku sedih sangat .

TERENGGANU 0-3 KELANTAN 

nyata ramalan aku tersasar 356darjah -___- i confess that kelantan has many good players . but i'm very disappointed with terengganu's player . mungkin diorang over confident. atau mungkin mereka takut sangat dengan kelantan . padahal TTEAM pon boleh menang . aduhai  . aku tak salahkan 100% kepada pemain terengganu . tapi aku salahkan 70% kepada keeper terengganu yang sangat menyampah . dah la tonyoh kepala orang . aduhai . ni juga mungkin impak daripada ketiadaan pemain kebangsaan , ASHAARI SHAMSUDIN . 

yang dah lepas kita jadikan pengajaran ya . now we must focus on FINAL FA CUP . nk balas dendam pon masa tu lah wahai teman2 seperjuangan . cewahhh HAHAHHAA . AKU YAKIN TERENGGANU MAMPU MENEWASKAN KELANTAN SUATU HARI NANTI . baru 1st day tulis belok ni dah sedih2 kan . alah chill lah . adat lah mainan menang kalah beb. RASULULLAH S.A.W PERANG DULU PON ADE KALAH KAN ? inikan pulak kita manusia biasa . okay2 dah la untuk harini . aku ni dah ghairah sangat tulis blog . baru buat maghrib tadi , smpai skarang dah 3post . hahahaha . sungguh gelojoh disitu . sabar2

WE MUST SEIZE THIS TO OUR BELOVED STATE .

No comments:

Post a Comment