Powered By Blogger

Saturday 11 June 2011

beat that deer boys . goodluck

sebelum aku pergi . nak bagi semangat sikit kat pemain-pemain terengganu yang akan berjuang habis-habisan malam ni . HAHAHA macam lah diorang bace blog aku kan ? korang bace pon dah jadi . so berdasarkan senarai barisan kemungkinan yang akan diturunkan malam ni , aku rasa terengganu layak menang dengan kelantan . perfect squad , just aku tak berapa berkenan dengan shabrini alawi . harap dia tak buat kesilapan2 bodoh lagi la malam ni . 

aku copy dari TERENGGANU FC fan page . hahaha


 korang berjuang untuk negeri kami , kami akan doakan yang terbaik untuk anda semua . kalau menang esok cuti yeayy! haahaha ewah gedik pulak tambah cuti satu hari lagi . kita dah pernah kalah dengan kelantan 3-0 . jangan buat malu terengganu lagi , kembalikan maruah sang penyu yah . ramalan aku (walaupun selalu tersasar) hahaha . TERENGGANU 3-1 KELANTAN bhahahaha . gila tinggi hasrat tuh . tak apa korang boleh . jangan takut sangat lah dengan kelantan tuh . we must be confident with our strength okay . 



GOODLUCK . INSYALLAH ^^

3 comments: