Powered By Blogger

Monday 6 June 2011

tembak itu babi .

ANGRY BIRDS (burung yang garang ?)

okay . aku nk story pasal bende ni .  aku rasa game ni paling HOT skarang . walaupun tak ramai yang tahu . hee. game ni paling simple bagi aku . tapi amat mencabar . serta menguji tahap kesabaran dalam diri anda . hahahaha . 




hahaha . yang kaler hijau tu dinamakan BABI . so pagi penggemar2 babi tak boleh main lah game ni . sebab game ni memang memerangi babi tahap maksima . aim kita adalah untuk mengapuskan babi2 tu menggunakan peluru2 yang kita ada :) 

kalau aku boring memang game ni lah jadi makanan aku . selain dari PES2011 . game ni sesuai untuk semua peringkat umur :) kalau tak sejam . dua jam pon aku boleh bertenggek depan PC main mende alah ni . hahahaha .  

ni antara burung2 yang menjadi hero game ni :) aku paling suka kaler kuning tu . 

 burung ni boleh patah balik :)






so kalau korang boring tahap panda . boleh lah download game ni pada link berikut .
*kecik aje file tuh . jangan risau . takde nk penuh hard disk korang lah .



1 comment:

  1. http://www.4shared.com/file/aXrlEMDG/Angry_Bird_For_PC.htm

    pakai link ni lagi sennag nk download

    ReplyDelete