Saturday, 17 September 2011

out of service

assalamualaikum dunia blog :)

lamanyaaaaaaa tak update bende nih .
act , takda topic menarik .
but tadi aku dapat panggilan khas . terkezut bila tengok number ni naik . 

00962775219340

apa punya panjang number telifon ni kan HAHAHA , ni 3 hari duk hafal pon tak ingat ni .
rupa-rupanya call ni dari Jordan , 
sahabat gua , Mohd Amiruddin Asyraf telah selamat sampai di Jordan untuk meneruskan perjuanganya di sana 
terharu lah jugak kan dapat panggilan dari sana , ingtkan dah lupa sahabat2 di Malaysia yang hina dina ni . 
cewahh ahahaha . so keep it up , teruskan perjuangan anda :) 

sebenarnya tak kisah la dimana kita menuntu ilmu pon, asalkan kita ikhlas dan ilmu itu diberkati oleh Allah .
so yang berada di luar2 negara sana , semoga berjaya dan dapat mengharumkan nama Malaysia *promote sempena Hari Malaysia HAHAAHA


Barang siapa berjalan untuk menuntut ilmu maka Allah akan memudahkan baginya jalan ke syorga. (HR. Muslim).

Kelebihan seorang alim (ilmuwan) terhadap seorang ‘abid (ahli ibadah) ibarat bulan purnama terhadap seluruh bintang. (HR. Abu Dawud )


paling penting ikhlaskan niat , menuntut ilmu untuk mencari keredaan Allah S.W.T 
sekian wassalam

*takda modalllllll doooooo HAHAHHAHAA

No comments:

Post a Comment