Friday, 1 July 2011

ANAK BULAN (RAMADHAN) DIJANGKA TIDAK AKAN MUNCUL TAHUN INI

*fake . okay tu memang aku tipu . sememangnya aku tak sabar2 menanti bulan puasa . hahaha . dah lama agaknya tak berblogging kan . sangat busy mehh bulan ni . full schedule . dan masa memang benar2 pantas berlalu . tap2 hari nih julai kot ? bulan jun pon aku tak sempat nk tengok tarikh . ish . 


minggu depan lagi lah busy aishh . 
ha ni yang aku nak habaq kat korang . 8 & 9 julai . akan diadakan HARI TERBUKA IQT . semua dijemput hadir ya . kalau korang nak kenal sekolah aku silakan :) satu lagi . hari jumaat tu (8 julai) rancangan televisyen AL-KULIYYAH akan diadakan disana .


*alah yang kat tv3 tu . hee

banyak lagi program2 lain yang akan dijalankan . yang penting semua program akan mendatangkan manfaat kepada anda insya-Allah . sekian saja . jemput2 lah datang ya :)

1 comment: